27 Ağustos 2010 Cuma

Çok özledim blogumuu,sizi :)

Ay pek bir mutluyum.Herşey fazla harika.Herşeyi seviyorum,herkesi =)
Her günüm ayrı bir yorucu olsada..
Bu hafta giremedim blog'a :( Kurslar,kayıtlar,sınavlar derken kendimi unuttum =)
Bu hafta bir etek yaptım.ben beğendim.fotoğrafını atıcam kısa bir süre içinde. Yorumlarınızı beklerim =) .Yaa blog'u açtığımdan beri fazla yazamamak kötü bir his açıkçası. Vaktim yoktu ne yapıyım =). Fotoğraf at,çık.at,çık olmuyor ama. Bundan sonra ihmal etmeyeceğim 






















 Tommy Hilfiger Tshirt.
Zara Basic mini şort.
Assortie renkli bilezik.
Takık yüzük.
Rayban Wayfarer.

3 yorum:

  1. hello Kayra!
    thanks for being a follower of my blog, your photos are very good. Safety blog frequently. I hope you keep visiting mine!

    a hug:)

    YanıtlaSil
  2. you have really nice hair! Thanks for being a follower :)

    YanıtlaSil