18 Eylül 2010 Cumartesi

Best friend ever ♥ ♥

Minay'ımm.O herşey.Bana verilen en iyi hediyee.Çok ama çok seviyorummmm =)
Bütün gün mağazalara girip çıktık baktık.İstediğimiz herşeyi aldık.
Korku filmine girdik ''DEVİL'' ama çoğunlukla gözlerimiz kapalıydı :D Kitapçıya girip kitap okuma triplerine girdik. Bana yaşattığın güzel 1gün için teşekkür ederim Minayımm.Tekrar söylüyorum seni çok amaa çok seviyorummmm.Bana arkadaşlığın ne kadar güzel bir his olduğunu öğrettin canıııııım teşekkür ederim ♥






Mirayın gözlükleri =)



Zara etek.
Diesel T-shirt
Pieces accessories kolye.
claire's bilezikler.
Converse ayakkabı.

5 yorum:

  1. Sana arkadaşlığıı,kardeşliği yaşatmak; seninle yaşamak, seninle gülmek kadar güzel ve özel bişey. Sen bana verilen en değerli şeylerdensin. Seni bırakamam ki ben :*

    YanıtlaSil
  2. I love your blog, it's really good. I hope you will check mine:
    www.abitofeverything-nicoline.blogspot.com
    -Nicoline:)

    YanıtlaSil
  3. hey pretty (:
    Thanks for following sunbeam
    PS having a new start (;

    XX

    http://precioussunbeam.blogspot.com/

    YanıtlaSil