29 Kasım 2010 Pazartesi

♥♥♥♥♥ Hafta sonu ♥♥♥♥♥

CUMARTESİ :)            

Evet o güzel eğlenceli günden kalan fotoğraflar.istediğimden daha çok eğlendim gerçekten o gün.yarın da pazar günkü fotoğrafları atıcam =)




H&M  blouse.
Zara shorts.
UGG bots.
H&M tights.

21 Kasım 2010 Pazar

Aşk kötü bir şaka

Gerçekten bir anlam veremiyorum bu ara hiç birşeye!kimseye!herkese! yapılanlar çok anlamsız,bencillik bence.
Niye 'aşk' niye ki? o ne ki ? kafam da milyon tane soru var.
Bu olanlar..herkes kendine niye vakit ayırmıyor ya.niye birbirlerinin peşlerinden koşuyorlar.yoruluyorlar.sonuç yine aynı.şuan da gördüğüm olaylar mantığıma sığmıyor. ya ben yalnışım yada onlar.herkes yanlış aslında.of gerçekten çok sıkılıyorum bazen dinlemekten.niye kendilerine bu ızdırabı çektiriyorlar.
Bazı kızların cidden hayalleri bomboş.bırakın aşk peşinden koşmayı.neden bunu yazdı şimdi bu yazıyı bu kız ister deyin ister demeyin. umursamaz değilim ama kendinize yazık etmeyin. ''Bu yaşta''.


ne güzel süpriz bu böyle hoşgeldin
boşver çabalama konuşmak zorunda değilsin
hem hareketlerinden küçücük mimiklerinden
kalbini okurum ben...
bütün gün yataktaydım yüzümde yastık izi
seninse geçmişinde binlerce ağır yenilgi
çok şaka yaptıysam
aslında korktuğumdan
beni zaten tanırsın sen..
derlerki bir yerden sonra
acımaz daha fazla
zaten ask kötü bir şaka
anlamaya calışma
her güzel sey bitermiş
ask nedensiz sevmekmiş
kulağımda gürültüler
uyurken televizyon açık kalmıs
bir ülkenin bodrum katında kirli bir savaş varmış
midem bulanıyor galiba dünya tuttu beni hep kuruttu
derlerki bir yerden sonra
acımaz daha fazla
zaten ask kötü bir şaka
anlamaya calışma
her güzel sey bitermiş
ask nedensiz sevmekmiş

18 Kasım 2010 Perşembe

Just be happy

Bayraam bayram bayraam ilk günü işte.her günün fotoğrafını tek tek atıcam =)
Anneannemin evine geldi herkes.hep beraberdik.kuzenim elena da ordaydı.sonra eve dönüşte bize kalmaya geldi.ve hala bizde.biiz biz biz çok eğleniyoruuuuuuuuzzz =)










Dibim geldi :D




burberry gömlek.
bershka şort.
zara çiçekli çorap.
zara aksesuar taç.
flormar 058 oje.

16 Kasım 2010 Salı

Sessizliğin sesi

Böyle gözlerini kapatınca insan herşeyi unutsa,herşey düzelse ne kadar güzel olur.hiç birşey olmamış gibi hayata tekrar devam etse !
Böyle gözlerini kapatınca gürültü içinde olan o dünya biranda sessizliğe kapılsa,gözler dolsa pişmanlıklar kalbe yenilse ne kadar güzel oluuur !

NİLMARK t-shirt

9 Kasım 2010 Salı

Chalet 2

I want to walk in the open wind! 
I want to talk like lovers do!
I want to dive into your ocean! 
Is it raining with you? 
So baby talk to me like lovers do. 
Walk with me like lovers do. 
Talk to me like lovers do.
Here comes the rain again.. Raining in my head like a tragedy..Tearing me apart like a new emotion..
I want to breathe in the open wind. 


8 Kasım 2010 Pazartesi

RED WALL

Evet sabah tam 8den öğlen 1buçuğa kadar annemi ve misafirlerimizi bekledim. Güneş'i istiyordum.Annemler mağazalara girip çıktılar ordanda 1 saat geçti.Arabaya bindik ve güneş'i aramaya koyulduk.Flaşsız fotoğraf istiyordum. Ya bir insan fotoğraf çekilmeyince krize girer mi,herşeyden nefret eder mi? Fotoğrafçı mı olsaydım.yok yok.ben dünyanın en iyi pastacısı olucam :D
Neyse yemeğe gittik filan herkes yemek söyledi canıım anneciğimle fotoğraf çekimlerine başladık.bu işte çok iyidir.=)
Çoğu kişi fotoğraflarımın kimin çektiğini bilmek istiyorlar.Hep annem değil merak etmeyin. Aslında zamanlıyıcının azizliği :D
İşte çekildik bitti karnımız acıktı bizde yemek yemeğe gittik.ve ben anlatamayacağım kadar mutluydum düün.fotoğraf çekildiğimde tek olmuyor bu mutluluk ama bayağı baskı var =) 







Mavi gömlek.
Zara tayt.
Rayban gözlük.
accessories bilezik.
Kolyeyi kendim yapmıştım.
Çanta ve Ayakkabılar ispanyadan.

4 Kasım 2010 Perşembe

Tutamıyorum zamanı ~

2008 den kalan bir fotoğraftır kendisi.pek değişme yok aslında.saçlar sadece uzun =)
Ve yanımda fotoğrafta çıkmayan kişi annemdir :D Ayy çok özledim o günleriiii.hadi ağlayalım filan. :P
Ayrıca facebook adresim http://www.facebook.com/profile.php?id=1480940611 sormak istediğiniz şeyleriniz varsa burdanda sorabilirsiniz =)