8 Kasım 2010 Pazartesi

RED WALL

Evet sabah tam 8den öğlen 1buçuğa kadar annemi ve misafirlerimizi bekledim. Güneş'i istiyordum.Annemler mağazalara girip çıktılar ordanda 1 saat geçti.Arabaya bindik ve güneş'i aramaya koyulduk.Flaşsız fotoğraf istiyordum. Ya bir insan fotoğraf çekilmeyince krize girer mi,herşeyden nefret eder mi? Fotoğrafçı mı olsaydım.yok yok.ben dünyanın en iyi pastacısı olucam :D
Neyse yemeğe gittik filan herkes yemek söyledi canıım anneciğimle fotoğraf çekimlerine başladık.bu işte çok iyidir.=)
Çoğu kişi fotoğraflarımın kimin çektiğini bilmek istiyorlar.Hep annem değil merak etmeyin. Aslında zamanlıyıcının azizliği :D
İşte çekildik bitti karnımız acıktı bizde yemek yemeğe gittik.ve ben anlatamayacağım kadar mutluydum düün.fotoğraf çekildiğimde tek olmuyor bu mutluluk ama bayağı baskı var =) 







Mavi gömlek.
Zara tayt.
Rayban gözlük.
accessories bilezik.
Kolyeyi kendim yapmıştım.
Çanta ve Ayakkabılar ispanyadan.

2 yorum:

  1. you look adorable! i love the glasses with the pigtails (:
    love always,
    laken
    http://chaitealattefashion.blogspot.com

    YanıtlaSil