29 Aralık 2010 Çarşamba

♥♥♥I'm a big big girl♥♥♥

Sabah kalkıp erkenden saçıma maşa yapmama rağmen tutmadı ! gittim best friendimin yanına.VE TABİ Kİ DE ALIŞVERİŞ ! =) Birsürü seyler yehuuu =) mutluluk mutlulukkk.

Ben büyük büyük bir kızım.Büyük büyük bir dünyada.Bu büyük büyük bir şey değil, eğer beni 
terkedersen,ama ben çok çok hissediyorum ki seni çok çok özleyeceğim.Çok özleyeceğim.
İlk yaprağın düştüğünü görebiliyorum.Tamamen sarı ve hoş.Dışarıda hava çok soğuk, tıpkı benim 
içerde hissettiğim gibi.
Dışarda şimdi yağmur yağıyor ve gözlerimden yaşlar süzülüyor.







HAHAHAHA.

H&M Mini Elbise.
Zara Ceket.
Chanel Çanta.
Guess Şal.
Zara Şapka.
Zara Pantyhose.

2 yorum:

  1. you're so cute! i love the boots :)

    http://escapetotoyland.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. lovely scarf!

    happy new year.
    xx

    YanıtlaSil