13 Mayıs 2011 Cuma

Hallelujah diyelim.

Duydum ki gizli bir akor varmış,Tanrı'nın hoşuna giden.




Ama sen pek müzikle ilgilenmiyorsun değil mi?


Şarkı şöyle,Dörtlüsü beşlisi.Minöre düşüyor,majore çıkıyor.
Şaşırmış kral Yakarış'ı besteliyor. Hallelujah.
İnancın güçlüydü ama kanıtlamak istiyordun.
Onun ayışığında ki güzelliği ayaklarını yerden kesti.
Seni bir sandalyeye bağladı.
Tacını kırdı,saçlarını kesti.Ve dudaklarından yakarışı aldı. Hallelujah.
Belki daha önce buraya gelmiştim.Bu odayı biliyorum,bu yerde yürümüştüm.Seni tanımadan önce yalnız yaşardım.
''AŞK ZAFER KAZANILACAK BİR YÜRÜYÜŞ DEĞİL''.Soğuk ve kırık bir yakarış'tır. Bana neyin gerçek olduğunu ve aşağıda neler döndüğünü anlatan zamanlar vardı.Kutsal güvercin de hareket ediyordu.Ve aldığımız her nefes bir yakarış'tı.Hallelujah.
Belki yukarıda bir Tanrı var. Fakat aşk'tan öğrendiğim tek şey ''Silahını senden önce çeken birini nasıl vuracağın''oldu. Soğuk ve kırık bir yakarış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder