19 Haziran 2011 Pazar

Güzel günler çabuk geçer.



Hayatta hep öyle değil midir, güzel anlar öylesine çabuk geçiyor ki, insan nasıl geçtiğini anlayamıyor gerçekten de… Bu aralar pek çok konu ile bir hayli yoğun olduğum için hem blogumu hem blogger arkadaşlarımın bloglarını ve yazılarını oldukça ihmal ettim… Ama hayatta bazen oluyor böyle yoğun dönemler, sanırım benimkisi de öyle bir şey.
Öyle çok şey birikti ki paylaşacak.Biraz geride de kalsam kaldığım yerden devam etmek istiyorum paylaşımlarıma. İngilizce,keman,tiyatro,voleybol kursları ve yazokulu. Herşey üstüste geldi. Dans kursuna da az kaldı.Benim hayatım tüm hayatlar bazında bakıldığı zaman denizde bir kum tanesi olabilir, fakat benim hayatım benim eksenim bazında ele alındığı zaman açıkça şu söylenebilir; Ben hayatın ta kendisiyim ve hayat ta tam olarak ben… Ne güzel bir söz değil mi, işte bu güzel sözden yola çıkarak diyorum ki, sizler için benim hayatım sadece bir renk, fakat benim adıma bütün paylaştıklarım tam da ben ve benim için çok kıymetli, o yüzden ayırdığınız zaman için teşekkür ederim:)

KİSSES DARLİNGLER!:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder