12 Aralık 2011 Pazartesi

FAVORİT SYSTER

Buçe ile aşkımızın başladığı günden bugüne tam 10 yıl 3bucuk ay gecti.Bu gune dek bi kere bile kavga ettiğimizi hatırlamıyorum veya birbirimizden ayrı kaldığımızı.Kızkardesliğimiz,onun varlıgı cok rahatlatıyor beni.Öhööm simdi kimseye benzemeyiz diyeceğim,ama cidden öyle yani.Mecburen ayrı olduğumuz zamanlar ise sanki aynı evdeymisiz gibi hissederiz 7/24 telefonla beraber konusuruz.Bunları yazarken fizik ödevinin olduğunu öğreniyorum arkadaştan mutluluğumun ortasına geçip el sallıyor bebe.Herneyse kısaca bizim hayatımız en çılgınlısından.Gelen sorularıda cevaplıyorum vaktim oldukça darlingler çav!!


 Bana güvenebilirsin, 1 2 3 gibi.Ben orada olacağım.    
Ve biliyorum ki ihtiyacım olduğunda sana güvenebilirim 3 4 5 gibi.Sen orada olacaksın.
                                
                          a hug!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder